Termeni și Condiții

Magazinul on-line grano.ro este proprietatea
GRANO & PARTNERS S.R.L.
Puțul lui Zamfir nr. 40, sector 1, București
CIF 2105313
Reg. Com. J40/2711/200

Navigarea pe grano.ro, inregistrarea unui cont, plasarea unei comenzi implica acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor descrise in continuare.

Ne rezevam dreptul de a modifica termenii si conditiile, fara a fi necesara vreo notificare prealabila.

GRANO & PARTNERS S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru nefunctionarea site-ului grano.ro sau pentru orice prejudiciu ce se datoreaza nefunctionarii site-ului grano.ro.ro.

Prin intermediul site-ului grano.ro, orice persoana fizica, romana sau straina, care a implinit varsta de 18 ani, si orice persoana juridica poate comanda una sau mai multe dintre produsele afisate pe site. Imaginile publicate pe site sunt cu caracter de prezentare, putand contine anumite elemente decorative care nu sunt incluse in produsul final livrat.

Termenul de valabilitate al produselor comercializate pe grano.ro este specificat pe eticheta acestora.

Comanda produselor se face prin parcurgerea urmatorilor pasi:
1. Alegerea produselor dorite se face navigand in categoria dorita si adaugand produsele in cosul de cumparaturi folosind butonul „Adauga in cos”.
2. Dupa alegerea produselor, comanda se vizualizeaza in sectiunea „Cos” si este trimisa spre finalizare folosind butonul „Continua cu finalizarea comenzii”
3. In ecranul de finalizare a comenzii se introduc datele solicitate, respectiv nume, adresa pentru livrare, adresa de email folosita pentru comunicarile referitoare la comanda. Tot in aceasta pagina se alege metoda de plata.
4. Confirmarea telefonica a comenzii: va sunam noi pentru a confirma detaliile comenzii.

Costul livrarii produselor este de 10 lei. Produsele comandate pot fi ridicate si direct de la restaurantul Grano, str. Putul lui Zamfir 40, sector 1, Bucuresti, caz in care nu se adauga costul livrarii. Zona de livrare este cea a restaurantului Grano si imprejurimi (raza de 5 km), astfel: Dorobanti, Aviatorilor, Aviatiei, Victoriei, Centru, Tei.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

 Pe extrasul de cont tranzactia apare ca fiind catre „Grano.ro”.

Preturile afisate pe grano.ro sunt exprimate in RON, includ TVA si pot fi modificate fara o notificare prealabila.

In functie de tipul produselor comandate (mancare gatita sau produse ambalate), termenul de livrare difera astfel:
1. Pentru mancare gatita (produsele din categoria „To Go Menu”) vor fi acceptate doar livrarile pe o raza de 5km de locatia restaurantului, timpul maxim de livrare fiind de 2h. Timpul de livrare efectiv va fi comunicat in momentul confirmarii telefonice a comenzii. Livrarea va fi efectuata prin mijloace proprii.
2. Pentru restul produselor (produsele din categoria „Shop”), timpul de livrare standard este de 2-5 zile lucratoare. Timpul efectiv de livrare va fi comunicat in momentul confirmarii telefonice a comenzii. Livrarea va fi efectuata prin curier rapid.

Desi facem toate eforturile sa ne asiguram ca informatiile legate de stoc sunt corecte, va informam ca poate exista, rareori, posibilitatea ca un produs marcat ca fiind in stoc sa nu mai fie disponibil. Confirmarea disponibilitatii produselor comandate se face la validarea telefonica a comenzii.

Pentru incetarea abonamentului trebuie accesata sectiunea Contul Meu -> Abonament -> Oprire Abonament. Incetarea abonamentului se poate realiza si prin cerere telefonica la numarul 021 231 23 86 sau puteti trimite o cerere prin email la lucian@grano.ro.

Va informam ca, din cauze de siguranta alimentara, produsele alimentare nu pot fi returnate. Exceptie la aceasta regula o fac produsele livrate ce nu corespund produselor comandate sau oricare alte produse livrate neconform, eronat, sau subiectul unor nemultumiri intemeiate aduse la cunostinta restaurantului la primirea comenzii, folosind una dintre metodele descrise in sectiunea „Contact”. In aceste cazuri va fi acceptata returnarea produselor in termen de 24h, iar eventualele sume platite vor fi rambursate. Pentru platile cu cardul, suma platita va fi deblocata in termen de 3 zile lucratoare.